• 22-04-2007, 22:01:21
    #37
    öğlen olan kapanmadan sonra tekrar kapanma oldumu şuanda extremetracking'e baktığımda sitenin normalden 3'de biri kadar hit aldığını görüyorum çok garip ?
  • 22-04-2007, 22:17:35
    #38
    hayır başka kapanma olmadı. extremede sorun varmış r10 da konusuyolardı az önce gördüm