• 29-03-2013, 19:02:01
    #10
    Bir teşekkür de ben etmek istiyorum, hızlı ticket cevapları ve hızlı oldukları kadarda işlemleri başarılı ve olumlu oldukları için. Soruya soruyla cevap değilde, direkt cevap ile ve işlem ile hallediyorlar. Tebrik ediyorum kendilerini.
  • 29-03-2013, 19:05:20
    #11
    Bende teşekkür ediyorum hizmetleri için domainlerim orada
  • 29-03-2013, 19:06:33
    #12
    Üyeliği durduruldu
    Hatta konusunu görmüşken bir teşekkür de ben edeyim.
  • 29-03-2013, 19:06:58
    #13
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    İHS candır, bir teşekkürde benden.