• 30-12-2012, 20:14:58
    #1
    Baktım herkez hosting şirketlerine tesekkür ediyor.Bende dedim açayım.
    Güzel hostingle 4-5 ay önce tanıştık bir kampanyası vardı %75 indirim.Ben ogün hostig aldım ve kişişel blogumu açtım.O günden beri sitemde hiç kesinti olmadı.
    Herhangi bir sorum oldugunda ticket açtım,telefonla aradım sıkılmadan cevap verdiler anında.
    Ayrıca ödeme yaptıktan 4-5 gün sonra faturamı gönderdiler.

    Guzel hosting böyle devam et kesintisiz,hızlı destek için sana çok tesekkür ederim
    firmada 2 adette domain var.
  • 30-12-2012, 20:20:25
    #2
    asp sitelerim için reseller paketlerini kullanıyorum bencede güzel bir hosting firması .
  • 30-12-2012, 20:21:52
    #3
    Tymsah adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    asp sitelerim için reseller paketlerini kullanıyorum bencede güzel bir hosting firması .
    adından belli hocam Güzel Hosting
    hiç şikayet konusu görmedim.TR de böyle firmalara görmek sevindirici.