• 18-11-2012, 23:40:00
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Hastalandığımda benle beraber hastalanan benim için herşeyi yapan elinde olmadığı halde zar zor para bulup beni 14 milyarlık kurslara yazdıran benim için sabahlara kadar uyumayan,eve 1 dk geç kaldım mı direk arayıp hal hatır soran ,ameliyat olabilmem için varını yoğunu harcayan babama çok teşekkür ediyorum iyiki varsın baba sen olmasan ben yaşayamazdım...
  • 18-11-2012, 23:40:59
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Ah baba......
  • 18-11-2012, 23:41:13
    #3
    Babanızın degerını bılın , sonra kaybedınce acısı hıc bırseye benzemıyor , ustelık 20 yasında ve kımsenız yoksa
  • 19-11-2012, 21:14:47
    #6
    Bizim de olsaydı öyle bir babamız, biz de teşekkür ederdik.
    Diyar Pala'nın şarkısı anlatıyor çok güzel bir şekilde.