@GL4D14TOR Teşekkürüm var
4
●300
- 14-06-2026, 16:23:52Kendisinden aldığım eğitimden gayet memnunum eğitim için verdiğim ücreti çıkardım üstüne kâr yaptım. Genel olarak ne sorsam yardımcı oluyor kendisi aktif olmasa ortağı var eğer kendi yapabileceği bir şey ise oda yardımcı oluyor. Daha çok kazanç ve ticaretlerimize diyeyim @GL4D14TOR;
- 14-06-2026, 16:38:07Güzel sözleriniz için çok teşekkür ederim. Eğitim maliyetini çıkarıp kâra geçmeniz ve ekip olarak sunduğumuz destekten memnun kalmanız bizim için çok değerli. Güveniniz ve bu harika referansınız için minnettarım. Hep birlikte çok daha güzel kazançlara, bol bereketli ticaretler dilerim.Mrxberat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
