Abartmiyorum yaklasik 1 yildir bir eticaret projem icin guvenebilecegim, hem ekonomik hem isinin arkasinda duran birini arayip duruyordum r10 da. Actigim konu gecmislerinden gorebilirsiniz.
Ozellikle yazilim kategorisinfe sikinti o kadar buyukki sikqyet kategorisinde acilan konularin yarisindan fazlasi dedesi dogum yapan yazilimcilardan olusuyor. Cok sukur kazasiz belasiz istedigimden daha guzel birsey cikardi ortaya bu genc kardesimiz. Kesinlikle ama kesinlikle ben by reflex olarak en buyuk referansi olarak bundan sonra onun yanindayim. Odedigim para kurusuna kadar helal olsun abicim. @WPD;
@WPD ye Teşekkürüm Var
4
●226
- 13-01-2026, 20:43:29Reflex hocamızdan eğitim aldım bu vesileyle tanışmış olduk. Sadece eğitim sürecinde değil, sonrasında da bilgi ve desteğini esirgemeyen, işinin arkasında duran bir isim. Henüz yolun başındayız fakat yaklaşımı, vizyonu ve çözüm odaklılığıyla.. onun referans oldugu kisiyle calismak konforlu olacaktir
Gönül rahatlığıyla isim oldugunda iletisime gececgim
Bundan sonra da her zaman çalışmak dileğiyle..