Bugün forum içi yaşadığımız bir konu ile alakalı @Engin; moderatörümüze ulaştık. Kendisinin ilgi, alakası neticesinde hızlıca sorunumuzun çözüme kavuştuğunu gördük. Kendisine ve kaliteli yönetim ekibi ile samimi platform imkanını bizlere sunduğundan dolayı değerli adminimiz Coşkun Çetine çok teşekkür ederiz. R10 iyi ki var, burayı gerçekten evimiz gibi görüyoruz, çünkü bir evde her şey nasıl şeffaf ve rahat söylenebiliyorsa, çözülebiliyorsa burada da böyle. ALLAH razı olsun cümleten.
Herkese iyi çalışmalar, sevgiler