Plutos adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhabalar;
Bugün forum içi yaşadığımız bir konu ile alakalı @Engin; moderatörümüze ulaştık. Kendisinin ilgi, alakası neticesinde hızlıca sorunumuzun çözüme kavuştuğunu gördük. Kendisine ve kaliteli yönetim ekibi ile samimi platform imkanını bizlere sunduğundan dolayı değerli adminimiz Coşkun Çetin'e çok teşekkür ederiz. R10 iyi ki var, burayı gerçekten evimiz gibi görüyoruz, çünkü bir evde her şey nasıl şeffaf ve rahat söylenebiliyorsa, çözülebiliyorsa burada da böyle. ALLAH razı olsun cümleten.

Herkese iyi çalışmalar, sevgiler
Merhabalar,
Nazik düşünceleriniz ve değerli geri bildiriminiz için teşekkür ederim. Konunun hızlıca çözüme kavuşmasına sevindim. Herhangi bir ihtiyaç veya sorunda her zaman ulaşabilirsiniz.
Ayrıca değerli adminimiz Coşkun Çetin’e yönelik güzel sözleriniz için de ayrıca teşekkürler.