Merhaba.
5 yıldır üyeyim ama ilk defa teşekkür konusu açıyorum.
5+ yıldır sürekli görürdüm şirketleşme konularındaki yazılarını ve içeriklerini forum dışında.
Burada karşılaşınca da yazmadan edemedim.
4 yıldır yanlış bildiğim bir konuda gecenin bu saatinde sağ olsun vakit ayırıp bilgilendirdi aydınlattı Can bey beni.
Çok sağ olsun.
@canozer teşekkür ederim
0
●132