@ProxyLicense teşekkürüm var. - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
@ProxyLicense teşekkürüm var.
1
●
110
R10.net
Şikayet & Teşekkür
Teşekkürüm Var
@ProxyLicense teşekkürüm var.
24-11-2025, 20:54:27
#1
aozs
bozulan veritabanlarımızın kurtarma işlemini detaylı ve hassas bir işcilikle yapan
@
ProxyLicense
; hocama teşekkürü borç bilirim.
24-11-2025, 22:03:48
#2
Farukturgut
Can hocam işin piri
Buradan sevgi saygılar ile
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler