Anka QR Menü scripti aldım
3
●268
- 07-06-2025, 16:04:00Güzel yorumlarınız için teşekkür ederim. R10'daki kuşkusuz en iyi QR yazılımı olması için elimden geleni yapıyorum.muratergl adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yazılımı Merak Eden Arkadaşlar İçin:
https://www.r10.net/script-satisi/44...benzersiz.html - 07-06-2025, 16:12:11qr menü scripti fiyatlarına göre 2-3 kat daha pahalı ancak hayırlı olsun ben bunu baya uyguna almışım demek benim demo
- 07-06-2025, 16:14:00Piyasanın en iyisi olduğu için fiyatta evet ciddi bir fark var referans amaçlı uygun'a yardımcı olabilirim. Whatsapp: +90 542 572 26 46miracuzunlar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle