Sayın hocam @caliente; ye forumda siyaset ne kadar yasak olsada bugün ölen dempkklı sırrıya şu yorumu yapan kişiyi banladığı için bu omurgasından dolayı teşekkür eder iyi forumlar iyi görevler diliyorum.
@caliente; adamdır bu sitede sevdiğim saydığım nadir insanlardan Menfaat için sağı solu oynamaz insan satmaz mevkiyle selam vermez insana bakar.. Teröre karşı duruşu da aynı böyle nettir..
Böyle insanlar forumu hak etmiyor keşke süresiz alsaymış. Zamanında okullarda niye kürtçe konuşulmuyor diye konu açmıştı. Ondan beri engelli bende. İşi gücü insanları provoke etmek.