• 03-05-2025, 17:06:05
    #1
    Sayın hocam @caliente; ye forumda siyaset ne kadar yasak olsada bugün ölen dempkklı sırrıya şu yorumu yapan kişiyi banladığı için bu omurgasından dolayı teşekkür eder iyi forumlar iyi görevler diliyorum.





  • 03-05-2025, 17:08:26
    #2
    Ölüm haberinden çok mutlu olduğum bir şey varsa @caliente; hocamın müdahalesi ve yazdığı mesajıdır. İyi ki R10 dedirtti bir kez daha.

    Türkiye Türklerindir!
  • 03-05-2025, 17:13:01
    #3
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Ölen kişiyi asla sevmem adamı ama bu ülkede TBMM başkan vekili vazifesine kadar gelebiliyorsa ne bileyim diyecek çok şey var aslında...
  • 03-05-2025, 17:17:59
    #4
    SSA
    Premium SEO Paketleri
    @caliente; adamdır bu sitede sevdiğim saydığım nadir insanlardan… Menfaat için sağı solu oynamaz insan satmaz mevkiyle selam vermez insana bakar.. Teröre karşı duruşu da aynı böyle nettir..
  • 03-05-2025, 17:28:16
    #5


  • 03-05-2025, 17:34:04
    #6
    @caliente; hocama bu duruşundan dolayı saygılarımı iletiyorum.
  • 03-05-2025, 17:35:39
    #7
    Böyle insanlar forumu hak etmiyor keşke süresiz alsaymış. Zamanında okullarda niye kürtçe konuşulmuyor diye konu açmıştı. Ondan beri engelli bende. İşi gücü insanları provoke etmek.