Selamlar R10 ailesi .
*Öncelikle böyle bir foruma kabul edildigim, bu aileye kabul edildigim için bana kıymet verildiğinin farkındayım. Hepiniz böylesiniz . Onlarca üyelik talebinden talepleriniz kabul edilmiş ve bu adminlerin bize verdikleri bir şanstır. ( Allah onlardan razı olsun binlerce insana burada bu imkanları veriyorlar çoğu aile bu forum sayesinde evine ekmeğini götürebiliyor her derdimizi, sorularımızı yazabiliyoruz cevaplar alıyoruz bu bir nimettir. Bu nimetin kıymetinin farkında olmayanlar tabiki toksik davranışlarda bulunacaklardır ( kendi oğlumda yapmıştı bunu) . Hepinize tekrardan selam olsun arkadaşlar. Hayırlı kazançlar. Hayırlı gelişimler ve keyifli sohbetler muhabbetleriniz olsun...
Allah bu foruma vesile olanları hem bu dünyada hem öbür dünyada ödüllendirsin.
Hepinize özelliklede adminlere çok teşekürler
14
●368
- 21-05-2024, 17:03:28Oğlum ile beraber kullanacagız . Üye olurken kendi şahsi numaramı da verdim. Tabiki duruma göre adminler arayabilirler görüntülü de emin olmak isteyebilirler. Oğlum hata yaptı. Her insan hata yapabilir . Önemli olan hatalardan ders çıkarmak. ☺️Atla adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 21-05-2024, 17:05:13Oğlunuz mağduriyet yaşattıysa ve çözümlenmediyse veya yönetimle sorun yaşadıysa bu üyeliğe de izin vermezlerhulyaaa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle