hulyaaa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Oğlum ile beraber kullanacagız . Üye olurken kendi şahsi numaramı da verdim. Tabiki duruma göre adminler arayabilirler görüntülü de emin olmak isteyebilirler. Oğlum hata yaptı. Her insan hata yapabilir . Önemli olan hatalardan ders çıkarmak. ☺️
Oğlunuz mağduriyet yaşattıysa ve çözümlenmediyse veya yönetimle sorun yaşadıysa bu üyeliğe de izin vermezler