@DOS'a teşekkürüm var. - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
@DOS'a teşekkürüm var.
0
●
124
R10.net
Şikayet & Teşekkür
Teşekkürüm Var
@DOS'a teşekkürüm var.
17-12-2023, 18:39:39
#1
soylenmezsmt
Merhabalar,
Bugun hem Glyconda hatalar olmuştu hemde isteklerimiz vardı yardımcı oldu ve oluyor.
Bu yardımlarından dolayı
@
DOS
; 'a teşekkürler.
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler