• 06-10-2023, 22:01:44
    #1
    İyi akşamlar öncelikle,

    Başta bugün R10’da kalmamı sağlayan arkadaş olmak üzere hepinize teşekkür ederim.

    En zor zamanımda foruma sığındım bir çok derdime çözüm buldum. Hala öğreneceğim çok şey olsa da çok yol katettim. Bahsettiğim arkadaş olmasa pazartesi günü banlanacaktım kendisine gerçekten teşekkür ederim.

    Bu süreç içinde bir çok kişiyle tanıştım bir çok tecrübe edindim.

    HEPİNİZE TEKRARDAN TEŞEKKÜR EDERİM
    Kalbini kırdığım veya herhangi bir yanlışım olduysa da özür dilerim. İyi forumlar

    Birde konudan alakasız R10 da bir kişi ile anlaşmazlık yaşadım çeşitli hakaretler ile üzerime saldırdı (D0landırıcı ezik misin olum sen? Senin anlama kapasiteni ben geliştiremem gibi) bu arkadaşa şikayet konusu açma hakkım var mı? Adıma açılan şikayet konusunda belirttim ancak gözden kaçtı galiba
  • 06-10-2023, 22:14:13
    #2
    Bosver hocam 2. tekrara kadar, sen ticaretine bak.
  • 06-10-2023, 22:14:56
    #3
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Bence konuyu gereksiz uzatıyorsunuz. Şikayet konunuzu okudum. Şu an konuyu kapatıp önünüzdeki ticaretlere bakmanız daha yararlı olacaktır.
  • 06-10-2023, 23:09:33
    #4
    En iyisi sanırım
    Hakaretler forum içi olduysa evet, olmadıysa hayır diye biliyorum.