Selamlar,
1 yıl önce @OzbayBilisim; den KSO sunucu almıştım. Hizmet süresince ufak kesintiler hariç herhangi bir problem yaşamadım. KSO sürem sona erince sunucumu teslim aldım.
Sağladıkları hizmet için teşekkür konusu açmak istedim.
Özbay Bilişim - KSO Server
1
●202
- 29-05-2023, 14:41:36Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Güzel dilekleriniz ve şeffaf yorumunuz için teşekkür eder, tekrar çalışmayı temenni ederiz.