@Albayraktech'e teşekkürüm var! - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
@Albayraktech'e teşekkürüm var!
3
●
1.076
R10.net
Şikayet & Teşekkür
Teşekkürüm Var
@Albayraktech'e teşekkürüm var!
07-04-2023, 01:17:15
#1
mcanyarar
Gecenin bu saatinde kafasını şişirdik,
ama aydınlatma kabiliyeti sayesinde aydınlandım.
Teşekkür ederim
@
Albayraktech
;
07-04-2023, 01:21:25
#2
Scicek
Canberk 'iyidir'
@
Albayraktech
;
07-04-2023, 01:21:29
#3
Misafir
Bizde daha neler neler varda. Yaşlandık hocam..
Ben teşekkür ederim. İyi akşamlar
mcanyarar
bunu beğendi.
1 kişi
bunu beğendi.
07-04-2023, 01:30:30
#4
KeyCodE
@
Albayraktech
hocam tanıdığım kadarı ile çok iyi biri.
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler