• 07-04-2023, 01:17:15
    #1
    Gecenin bu saatinde kafasını şişirdik,
    ama aydınlatma kabiliyeti sayesinde aydınlandım.

    Teşekkür ederim @Albayraktech;
  • 07-04-2023, 01:21:25
    #2
    Canberk 'iyidir'
    @Albayraktech;
  • 07-04-2023, 01:21:29
    #3
    Bizde daha neler neler varda. Yaşlandık hocam..

    Ben teşekkür ederim. İyi akşamlar
    • mcanyarar
    mcanyarar bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 07-04-2023, 01:30:30
    #4
    @Albayraktech hocam tanıdığım kadarı ile çok iyi biri.