winman'a teşekkür ediyorum - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
winman'a teşekkür ediyorum
4
●
164
R10.net
Şikayet & Teşekkür
Teşekkürüm Var
winman'a teşekkür ediyorum
14-01-2023, 19:31:45
#1
siyez
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
@
Winman
; Kendisine teşekkür ediyorum, insanlara olan güvenim bir kez daha sarsıldı.
14-01-2023, 19:35:29
#2
Evteks
Senin gibi insanların sayısının artması dileği ile ...
saygılar hürmetler sunuyorum
14-01-2023, 19:38:30
#3
WMaster
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
suçun cezasından kaçarsın ama vicdanın azabından kaçamazsın
14-01-2023, 19:40:02
#4
RifatOzkan
Rüzgar Özür Dilese Bile Dal Kırıldı Bir Kere
14-01-2023, 19:54:12
#5
Misafir
RifatOzkan adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Rüzgar Özür Dilese Bile Dal Kırıldı Bir Kere
aklıma şu sahne geldi
https://www.youtube.com/watch?v=tyKG6HN4C2I
RifatOzkan
bunu beğendi.
1 kişi
bunu beğendi.
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler