@Coşkun Çetin; Hocama teşekkür ediyorum. Reklam ile ilgili problemimizde mağdur etmeden bize içtenlik ile yardımcı oldu sorunu çözdü. Forumun bazen çok sıkı kurallar ile yönetildiğini düşünüyorum fakat buda gerekli bir durum. Forum çalışanlarıninda yardım ve sorunlarda çok yardımcı olduklarıda bir gerçek.
Herkese iyi forumlar.
Teşekkürüm var !
0
●178