• 16-11-2022, 07:58:30
    #1
    Teşekkür ederim sana r10.
  • 16-11-2022, 08:02:05
    #2
    Nice senelere
  • 16-11-2022, 08:05:14
    #3
    Bence bu konu yasaklansın. Tamam arkadaşım iyi ki doğdun ama her doğum günü olan buraya konu açarsa boş yere şişiyor site
  • 16-11-2022, 08:10:44
    #4
    Doğuö hünün kutlu olsun
  • 16-11-2022, 08:13:34
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Doğum günün kutlu olsun...
  • 16-11-2022, 08:14:47
    #6
    Doğum gününüz kutlu olsun nice mutlu senelere
  • 16-11-2022, 08:19:31
    #7
    Onur89TR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bence bu konu yasaklansın. Tamam arkadaşım iyi ki doğdun ama her doğum günü olan buraya konu açarsa boş yere şişiyor site
    Hocam İzmirlilerin üstümde çok emeği var ve İzmir'in yeri bende çok başka profilinde İzmir yazan birinde de böyle yorum görmek beni üzdü açıkçası , R10 artık sadece bir sosyal medya ticaret platformu değil binlerce farklı konu açılıyor her gün ve sayısız farklı kategori var bırakalım herkes istediği gibi konusunu açsın da . Açılan konunun foruma uygun olup olmadığına yönetim karar versin
  • 16-11-2022, 08:24:19
    #8
    GreedMedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam İzmirlilerin üstümde çok emeği var ve İzmir'in yeri bende çok başka profilinde İzmir yazan birinde de böyle yorum görmek beni üzdü açıkçası , R10 artık sadece bir sosyal medya ticaret platformu değil binlerce farklı konu açılıyor her gün ve sayısız farklı kategori var bırakalım herkes istediği gibi konusunu açsın da . Açılan konunun foruma uygun olup olmadığına yönetim karar versin
    "Bence" demişim baştan. Ayrıca bir insana sen İzmirlisin sen Urfalısın vb. şeklinde ayırt etmeniz büyük hata. 2miz de birbirimizi tanımıyoruz. Son kararı tabii ki r10 verecek kararlarına saygı duyuyorum
  • 16-11-2022, 08:27:40
    #9
    Doğum gününüz kutlu olsun hocam.