Onur89TR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bence bu konu yasaklansın. Tamam arkadaşım iyi ki doğdun ama her doğum günü olan buraya konu açarsa boş yere şişiyor site
Hocam İzmirlilerin üstümde çok emeği var ve İzmir'in yeri bende çok başka profilinde İzmir yazan birinde de böyle yorum görmek beni üzdü açıkçası , R10 artık sadece bir sosyal medya ticaret platformu değil binlerce farklı konu açılıyor her gün ve sayısız farklı kategori var bırakalım herkes istediği gibi konusunu açsın da . Açılan konunun foruma uygun olup olmadığına yönetim karar versin