@wisex teşekkürüm var! - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
@wisex teşekkürüm var!
0
●
130
R10.net
Şikayet & Teşekkür
Teşekkürüm Var
@wisex teşekkürüm var!
24-08-2022, 20:02:37
#1
PearL
@
wisex
; hocama kocaman teşekkürüm var. Uzun zamandır yapmaya uğraştığım beceremediğim problemimi karşılık beklemeden çözdü. Kendisine sonsuz teşekkürler vakit ayırdığı yol gösterdiği için
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler