@Cha ' Teşekkürüm var. - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
@Cha ' Teşekkürüm var.
1
●
100
R10.net
Şikayet & Teşekkür
Teşekkürüm Var
@Cha ' Teşekkürüm var.
02-01-2022, 23:46:00
#1
Misafir
Sevgili Dostlar
@
Cha
; nickli Arkadaş Web Sitem İle Alakalı 3 gündür Sorun Vardı. 10 dk Halletti. kendisi Sizlerin Huzurunda Teşekkür Ediyorum.. Bir Dost Kazandığını Düşünüyorum. Yolum Kendi Olduğu Yere Düşerse Ziyaret Bulunacağım.
Topuzzemree
,
KingVenom
,
patrick2dev
ve
1 kişi
bunu beğendi.
4 kişi
bunu beğendi.
03-01-2022, 00:42:10
#2
Cha
Biraz düz bir adamım teşekkür etmeyi, teşekkür almayı pek bilmem ama hocam forumda ki temiz kalpli, düzgün insanlardan. Bende teşekkürlerimi sunuyorum
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler