• 23-12-2021, 18:40:33
    #1
    her ne kadar 65 fatura dönemidir kendilerini kullanıyor olmama rağmen yılbaşında hediye göndermeselerde. verdiği hizmetler için teşekkürüm var @Veridyen; @Ufuk Gedik;

  • 23-12-2021, 18:42:49
    #2
    1 yıldan fazladır ben de kullanıyorum çok kaliteli bir firma, ben de teşekkür eder başarılarının devamını dilerim.
  • 23-12-2021, 18:53:13
    #3
    veridyen yıllardır hiç çizgisini bozmadı helal olsun, sadece son aylarda özellikle dikkat ettim destek cevaplama süreleri uzamakta
  • 23-12-2021, 18:53:29
    #4
    Ben daha önce veridyen kadar kaliteli bir host firması görmedim.
  • 24-12-2021, 12:18:33
    #5
    Bizleri tercih eden herkese çok teşekkür ederiz, minnettarız.
    Aslında hediye olayı geçen yıldan bu yana aklımızda vardı. Şahsen benim bazı sağlık sorunları yaşamam ve onlarla uğraşmam, birde tamamen firmamıza ait ofise taşınmamız aynı döneme denk gelince vakit bulup ilgilenemedik açıkcası. Ekiptende başka kişiye bu işi yüklemek istemedim. Telafisiyle birlikte önümüzdeki yıl sözümüz olsun.

    Herkese sağlıklı mutlu bir 2022 dilerim.
  • 30-12-2021, 18:02:24
    #6
    Ufuk Gedik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bizleri tercih eden herkese çok teşekkür ederiz, minnettarız.
    Aslında hediye olayı geçen yıldan bu yana aklımızda vardı. Şahsen benim bazı sağlık sorunları yaşamam ve onlarla uğraşmam, birde tamamen firmamıza ait ofise taşınmamız aynı döneme denk gelince vakit bulup ilgilenemedik açıkcası. Ekiptende başka kişiye bu işi yüklemek istemedim. Telafisiyle birlikte önümüzdeki yıl sözümüz olsun.

    Herkese sağlıklı mutlu bir 2022 dilerim.
    Yılbaşı indirimi olacak mı acaba 😊