• 25-11-2021, 13:58:08
    #1
    Aldığım ürün aldığımdan daha çok indirime girmiş gülümseten cuma fırsatında ve bana para üstünü hediye etmişler çok iyi değilmi, lütfen miktara takılmayın ve yaptıklarına bakın
  • 25-11-2021, 14:04:31
    #2
    Miktar önemsiz 100 TL olsaydı onuda verirlerdi kesin şekilde.
  • 25-11-2021, 14:06:47
    #3
    Amazon candır can..
  • 25-11-2021, 14:09:08
    #4
    TASARIM AJANSI
    Amazon gerçekten işini en iyi yapan eticaret firması. Kazandıkları her kuruş helal olsun bende çok memnunum
  • 25-11-2021, 14:13:20
    #5
    AI Prof. ✍️
    Amazon gerçekten çok başarılı. Müşterisini düşünüyor, önemsiyor. Diğerleri gibi asla değil. Ve aynı gün bile teslim ediyorlar. İyi ki var.
  • 25-11-2021, 14:13:50
    #6
    Aynı durumu yaşadım, aradaki farkın ücret iadesini istedim yapmadılar, bende aynı ürünü sipariş edip daha önce aldığım ürüne de iade oluşturdum. Yeni gelen ürünü de oluşturduğum iade kodu ile iade gönderdim
  • 25-11-2021, 14:22:18
    #7
    AldagBilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aynı durumu yaşadım, aradaki farkın ücret iadesini istedim yapmadılar, bende aynı ürünü sipariş edip daha önce aldığım ürüne de iade oluşturdum. Yeni gelen ürünü de oluşturduğum iade kodu ile iade gönderdim
    İade değil de hediye olarak vermişler sanırım, bir de gülülmseten cuma ürünlerine özle olabilir yanlış değilsem
  • 25-11-2021, 14:23:27
    #8
    muraatydn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İade değil de hediye olarak vermişler sanırım, bir de gülülmseten cuma ürünlerine özle olabilir yanlış değilsem
    iadeyi bir kaç gün önce gönderdim hocam, özellikle vermezseniz iade edicem tekrar sipariş edicem dememe rağmen farkı iade etmediler, 30 tl kargo ödemiş oldular
  • 25-11-2021, 14:33:11
    #9
    Amazon.de den konsol almıştım gümrük ücretini 100 TL az ödedik deyip iade etmişler farklı firma olsa kâr deyip geçerdi.