İade değil de hediye olarak vermişler sanırım, bir de gülülmseten cuma ürünlerine özle olabilir yanlış değilsem
iadeyi bir kaç gün önce gönderdim hocam, özellikle vermezseniz iade edicem tekrar sipariş edicem dememe rağmen farkı iade etmediler, 30 tl kargo ödemiş oldular