@cyberbrain55 'e teşekkürüm var - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
@cyberbrain55 'e teşekkürüm var
1
●
78
R10.net
Şikayet & Teşekkür
Teşekkürüm Var
@cyberbrain55 'e teşekkürüm var
02-11-2021, 15:49:40
#1
SingleMore
@
cyberbrain55
; Hocam'a çok teşekkür ediyorum.
PHP Scriptimizdeki ödeme yönteminde çok büyük yardımı oldu. Gece yardım için bilgisayarının başına geçip yardım ettiği için çok teşekkür ediyorum kendisine buradan
02-11-2021, 15:58:42
#2
cyberbrain55
Forumda ilk kez biri teşekkür konusu açıyor rica ederim hocam ne demek
hiç yazılım bilmeden büyük iş başardık beraber
D
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler