• 19-05-2021, 02:35:44
    #10
    Ben de takipteyim hocam nice senelere
  • 19-05-2021, 13:07:27
    #11
    delikanli53 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    takipteyim hocam 😄 nice 13 lere 😊
    torres_ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben de takipteyim hocam nice senelere
    teşekkür ederim arkadaşlar.
    sağlıkla, bol kazançla, huzur ve mutlulukla geçen nice seneleriniz olsun
  • 19-05-2021, 13:07:42
    #12
    Administrator
    tuzunler adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar yeni yaşıma Ekim'de giriyorum ama R10 'da ki yaşıma Mayıs ayı itibariyle girmiş bulunuyorum.
    Hatta dünmüş sanırım ben bugün fark ettim.

    R10'da ki 13. yılım kutlu mutlu olsun

    Başta bu platformu bizlere kazandıran @Coşkun Çetin; beyefendi olmak üzere sitede emeği geçen herkese, değerli üyelere sevgi ve selamlarımı iletiyorum.
    Tebrik ediyorum. Hemen hemen R10 ile birlikte büyüdük. Şimdi yeni gençler onunla beraber kendi hayatlarına, işlerine, geleceklerine yön verecekler güzel bir duygu.
  • 19-05-2021, 13:10:22
    #13
    nicelerine bizde yaşlandık
  • 19-05-2021, 13:36:30
    #14
    Coşkun Çetin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tebrik ediyorum. Hemen hemen R10 ile birlikte büyüdük. Şimdi yeni gençler onunla beraber kendi hayatlarına, işlerine, geleceklerine yön verecekler güzel bir duygu.
    Teşekkür ederim.
    Evet dediğiniz doğru , resmen birlikte büyüdük. Hatta şimdi de çocuklarımızı büyütüyoruz
    umarım uzun yılar daha çok kişiye faydası olur ve bir kaç nesil daha burada görürüz.
  • 19-05-2021, 13:49:19
    #15
    aslantr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    nicelerine bizde yaşlandık
    Yaşlandık demeyelim de bir yıl daha tecrübe kazandık diyelim
  • 19-05-2021, 14:01:45
    #16
    Coşkun Çetin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tebrik ediyorum. Hemen hemen R10 ile birlikte büyüdük. Şimdi yeni gençler onunla beraber kendi hayatlarına, işlerine, geleceklerine yön verecekler güzel bir duygu.
    Coşkun hocam var mı emeklilik ikramiyesi hani 10 seneyi devirmiş ihtiyarlar klübü de kurabiliriz
  • 19-05-2021, 15:17:00
    #17
    Kişisel Rütbe
    tuzunler adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar yeni yaşıma Ekim'de giriyorum ama R10 'da ki yaşıma Mayıs ayı itibariyle girmiş bulunuyorum.
    Hatta dünmüş sanırım ben bugün fark ettim.

    R10'da ki 13. yılım kutlu mutlu olsun

    Başta bu platformu bizlere kazandıran @Coşkun Çetin; beyefendi olmak üzere sitede emeği geçen herkese, değerli üyelere sevgi ve selamlarımı iletiyorum.
    vaybe forumda 13 yılda neler neler olduğunu görmeniz