Tebrik ediyorum. Hemen hemen R10 ile birlikte büyüdük. Şimdi yeni gençler onunla beraber kendi hayatlarına, işlerine, geleceklerine yön verecekler güzel bir duygu.
Coşkun hocam var mı emeklilik ikramiyesi

hani 10 seneyi devirmiş ihtiyarlar klübü de kurabiliriz