• 12-05-2021, 20:02:53
    #10
    Üyeliği durduruldu
    Başlıktan Dolayı Konuya Girdim Sandım Ki Kavga Var :d
  • 13-05-2021, 00:02:19
    #11
    Teşekkürler
    Sağolun .aynen dediğin gibi Allah in kuluyuz çok şükür. Başlık tam click bailt olmuş

    Konuya dönecek olursak sen kasaplara denk gelmişsin hocam.
    Yazık günah 5k lik makinayi neredeyse hiç yok fiyata sattiracaklardi.
    Malesef çok kullanıcı var böyle
    Önemli bir örnek vereyim:
    Akşam kapattınız Bilgisayarınızı sabah açmaya çalıştığınız açılmıyor çok önemli bir problem olmayacaktır gözden kaçırdığınız bir nokta Ufak da olsa vardır illaki Tabii İstisnalar kaideyi bozmaz O yüzden önce bilen bir arkadaşa bir kişiye danışmak lazım hemen yandı patladı kırıldı deyip teslim etmeyelim
  • 13-05-2021, 01:01:38
    #12
    residense adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Teşekkürler
    Sağolun .aynen dediğin gibi Allah in kuluyuz çok şükür. Başlık tam click bailt olmuş

    Konuya dönecek olursak sen kasaplara denk gelmişsin hocam.
    Yazık günah 5k lik makinayi neredeyse hiç yok fiyata sattiracaklardi.
    Malesef çok kullanıcı var böyle
    Önemli bir örnek vereyim:
    Akşam kapattınız Bilgisayarınızı sabah açmaya çalıştığınız açılmıyor çok önemli bir problem olmayacaktır gözden kaçırdığınız bir nokta Ufak da olsa vardır illaki Tabii İstisnalar kaideyi bozmaz O yüzden önce bilen bir arkadaşa bir kişiye danışmak lazım hemen yandı patladı kırıldı deyip teslim etmeyelim
    Minnettarım
  • 13-05-2021, 20:06:38
    #13
    Biproje adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Adanada yeriniz var mı, tanışmak isterim aynı sektördeyiz bazen böyle arızalı cihazlar geliyor eğer tamir yapıyor iseniz size göndereyim.
    Merhabalar,
    Pm atıyorum toprağım
  • 13-05-2021, 20:14:30
    #14
    @residense; Sevenler Dernegi kuracagız yakında bayramın mübarek olsun REİSS ..
  • 13-05-2021, 20:16:58
    #15
    Eyvallah kardeşim.
    R10 platformu bunu karşılıyor çok şükür..
    Sevenleri buluşturuyor. 😄


    Hayırlı bayramlar buyurun r10 çikolatası
  • 13-05-2021, 21:25:29
    #16
    @residense abi siman hiç yabancı değil inşallah bir işim olursa arar gelirim yanına
  • 13-05-2021, 21:31:27
    #17
    İmzamda wp numaram var görüşelim hocam
    Ne zaman dersen👌
  • 14-05-2021, 00:31:27
    #18
    Anakartta problemim oldu sağolsun hocam net ve mantıklı cevaplarıyla beni çok mutlu etti 😊
    Adanalı Allah’ın adamı demiş ya aynı o biçim çok teşekkürler @residense; ✋✋