Teşekkürler
Sağolun .aynen dediğin gibi Allah in kuluyuz çok şükür. Başlık tam click bailt olmuş
Konuya dönecek olursak sen kasaplara denk gelmişsin hocam.
Yazık günah 5k lik makinayi neredeyse hiç yok fiyata sattiracaklardi.
Malesef çok kullanıcı var böyle
Önemli bir örnek vereyim:
Akşam kapattınız Bilgisayarınızı sabah açmaya çalıştığınız açılmıyor çok önemli bir problem olmayacaktır gözden kaçırdığınız bir nokta Ufak da olsa vardır illaki Tabii İstisnalar kaideyi bozmaz O yüzden önce bilen bir arkadaşa bir kişiye danışmak lazım hemen yandı patladı kırıldı deyip teslim etmeyelim