OdeaWeb Sen Ne Yaptın? - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
OdeaWeb Sen Ne Yaptın?
13
●
606
R10.net
Şikayet & Teşekkür
Teşekkürüm Var
OdeaWeb Sen Ne Yaptın?
1
2
09-03-2021, 11:38:45
#1
Misafir
@
odeaweb
; sen neler yapıyorsun böyle. Destek talebini bir okusaydınız
Bu kadar hızlı çözüm üreten ve cevap veren bir destek için sonsuz teşekkürler.
ayintap27
ve
oweb
bunu beğendi.
2 kişi
bunu beğendi.
09-03-2021, 11:40:09
#2
sosyalteknoloji
Rakip firmalarla değil ışık hızıyla yarışıyorlar sanırım
09-03-2021, 11:40:53
#3
AcilCreative
Bir zamanlar guzel hosting
09-03-2021, 11:48:55
#4
MauS
Script ve Lisans
içerik neydi selam mı yazdınız
09-03-2021, 11:50:18
#5
emirhansarica
acilwebtasarim adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Bir zamanlar guzel hosting
Evet buna katılıyorum keşke eskisi gibi kalsaydı
09-03-2021, 11:50:41
#6
Misafir
SefaUyanik adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
içerik neydi selam mı yazdınız
Selamlar Hocam
Site taşıması
oweb
bunu beğendi.
1 kişi
bunu beğendi.
09-03-2021, 11:51:39
#7
chnyrdkl
destek konusunda odeaweb candır.
09-03-2021, 11:54:21
#8
mertzafer
acilwebtasarim adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Bir zamanlar guzel hosting
Vallaha öyle destekleri yine aynı fakat cevaplama süreleri bir hayli uzadı 🚬
09-03-2021, 11:55:16
#9
ayintap27
Her zaman derim 2 yıldır hizmet alıyorum Odeaweb tek geçerim hosting sunucu aleminde
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler