• 23-01-2021, 21:21:10
    #1
    @Ofisimo; üzerinden daha önce de script almıştım ve memnun kalmıştım, destek aldığımda her türlü konuda destek sağladıkları için sonsuz teşekkür ediyorum.

    Script ihtiyacım olduğunda anında iletişime geçip çözüm ürettikleri için teşekkür ediyor ve tavsiye ediyorum R10 ailesine.
  • 23-01-2021, 21:23:15
    #2
    Bende birkaç defa script almıştım başarılı buluyorum
  • 23-01-2021, 21:25:02
    #3
    Önceden ben de kendilerinden hizmet aldım sorunsuz .Gayet başarılı hizmet veriyorlar.
  • 24-01-2021, 17:19:20
    #4
    Düşünceleriniz ve Yorumlarınız için teşekkürler. Firma olarak 8 yıldır müşterileri memnuniyetini üst seviyede tutmak için çaba göstermekteyiz.