@Ofisimo; üzerinden daha önce de script almıştım ve memnun kalmıştım, destek aldığımda her türlü konuda destek sağladıkları için sonsuz teşekkür ediyorum.
Script ihtiyacım olduğunda anında iletişime geçip çözüm ürettikleri için teşekkür ediyor ve tavsiye ediyorum R10 ailesine.
Ofisimo Teşekkür Ediyorum
3
●127
- 23-01-2021, 21:25:02Önceden ben de kendilerinden hizmet aldım sorunsuz .Gayet başarılı hizmet veriyorlar.