Buradan başta moderatörlere olmak üzere tüm R10 ailesine teşekkürlerimi sunuyorum. Pandemiden bu yana bu kısa süre içerisinde, hayatımın hiçbir döneminde kendimi geliştiremediğim kadar kendimi bu forumda geliştirdim ve bu yaşımda hiçbir yerde elde edemeyeceğim kadar gelir elde ettim. Tekrardan teşekkürlerimi sunuyor ve hepinize iyi forumlar diliyorum.