Şu dönemde kardeşin kardeşe yapmadığını , görüldü atıp cevap yazmadığı dost diye tele kaydettiğimiz kişiler haricinde
) r10 üzerinden tanıştığım değerli arkadaşlarımızdan gördüm Kendisine bir kez daha teşekkür ediyorum...