0 araca başvurmuştuk, günlerden pazar gününü seçmişler, renault maisten mail ile peşinatı istediler , tabi bizde hazırlıksız yakalandık, derken sagolsun @sercanketenoglu; isimli arkadaşımız eksiğimizi giderdi ve ödememiz yaptık..
Şu dönemde kardeşin kardeşe yapmadığını , görüldü atıp cevap yazmadığı dost diye tele kaydettiğimiz kişiler haricinde ) r10 üzerinden tanıştığım değerli arkadaşlarımızdan gördüm Kendisine bir kez daha teşekkür ediyorum...