İki senedir buradayim, konuyu başta şahsım, akabinde ise benim gibi iş hayatından yana yüzü gülmemiş çaresiz öğrenci kesim adına açıyorum.
Ara bölüm bitirip, iş bulamamıştım, bir dönem hobim olan bir konuyu iş olarak yaptım, bu dönemde karın tokluğuna çalışıyordum, yaşadığım yer küçük ve iş imkanlarının hiç de geniş olduğu bir yer değil, avmye bile referans olmadan girmek imkansız, her neyse.
Öyle veya böyle bir şekilde zaman zaman düzenli, zaman zaman düzensiz gelir elde etmemi sağlayan bu platformun mimarı olan başta Coşkun abi, daha sonra diğer emeği geçen yönetim kurulu üyeleri ve müşterilerim olmak üzere teşekkür ediyor, böyle bir imkan sunulduğu için Allah hepinizden gani gani razı olsun, umarım bin katını kazanırsınız diyorum.
Saygılarımla.
Saygı, Minnet ve Şükran...
6
●128
- 18-08-2020, 19:25:51Bu karakterle devam ettiğiniz sürece daha iyi miktarları da göreceksiniz, maneviyatın değerinin gün geçtikçe kaybolduğu bu çağda sizin gibi kıymet bilen insanlar her daim aradan kalite farkıyla sıyrılacaktır.bbthns adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 18-08-2020, 19:28:48İşin yanında güzel dostluklar da edinilen, tek ticaretle insan tanınabilen değerli bir platform bura. İlk satın alımı sizden yapmıştım sanırım. Bence size kazandıran verdiğiniz hizmetten aldığınız bedel değil dürüstlüğünüz zira hizmetinizin arkasında durup ek yardımcı olduğunuz konular da olmuştu. Buradaki değerli insanlara güvenil gerçekleştirdiğimiz projelerde ve aldığımız hizmetlerde bazı istisnalar hariç hiç sıkıntı yaşamadık. Umarım başarı ve kazancınız daim olur. İyi akşamlarGDerin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 18-08-2020, 19:35:05Estağfurullah hocam sohbet olarak sayalım onları ve her zaman beklerimorhansengun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
öğrencileri temsil eden bir platformun öncüsü olarak sizlerin de R10'da gerek düşünce paylaşımı, gerek ise ticari faaliyetler bakımından varlık göstermeniz, bayrağımızın ve milletimizin gelecekteki temsilcileri olarak biz genç nesil için çok önemli.
- 18-08-2020, 20:09:49Estagfurullah hocam, çok teşekkür ederim. Başarılı çalışmalarınız daim olsun.GDerin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 18-08-2020, 20:22:50Ben de teşekkür ediyorum hocam, bilmukabele.orhansengun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
öğrencileri temsil eden bir platformun öncüsü olarak sizlerin de R10'da gerek düşünce paylaşımı, gerek ise ticari faaliyetler bakımından varlık göstermeniz, bayrağımızın ve milletimizin gelecekteki temsilcileri olarak biz genç nesil için çok önemli.