Kim ne derse desin bugüne kadar kullandığım en iyi panel kurumedya'ya aittir. 1k beğeni 100 tl yapsa alınır.
Çok teşekkürler
@kurumedya Teşekkürler
6
●229
- 05-08-2020, 20:02:20Benimde aklıma gelmedi değilMetebzn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 05-08-2020, 20:02:38Üyeliği durdurulduaynen para alıyorumMetebzn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hizmet aldım ve beni yarı yolda bırakmadı. bu sebeple teşekkür kategorisinde konu açtım. reklama ihtiyac duyduklarını sanmıyorumzaten forumda yukarıda reklamları mevcut
- 05-08-2020, 20:07:01Memnun olduğum sektörler için hiç konu açıp teşekkür etmediğim için çok tuhaf geldi 😊ChefMedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 05-08-2020, 20:09:43Üyeliği durdurulduhocam 5 panel dene 1kya yakın paran boşa gitsin müşterin sana do*****cı damgası vursun . sonunda iyi panel vurunca insan alnından öpesi geliyor. sadece bu firmaya değil işi düzgün olan herkese yaparım ve yapıyorumMetebzn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 05-08-2020, 20:10:21Anladım hocam hayırlı forumlar 😊ChefMedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle