• 05-08-2020, 19:56:51
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Kim ne derse desin bugüne kadar kullandığım en iyi panel kurumedya'ya aittir. 1k beğeni 100 tl yapsa alınır.
    Çok teşekkürler
  • 05-08-2020, 19:59:53
    #2
    Platin üye
    Reklam felan mı bu şimdi
  • 05-08-2020, 20:02:20
    #3
    Metebzn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Reklam felan mı bu şimdi
    Benimde aklıma gelmedi değil
  • 05-08-2020, 20:02:38
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Metebzn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Reklam felan mı bu şimdi
    aynen para alıyorum hizmet aldım ve beni yarı yolda bırakmadı. bu sebeple teşekkür kategorisinde konu açtım. reklama ihtiyac duyduklarını sanmıyorumzaten forumda yukarıda reklamları mevcut
  • 05-08-2020, 20:07:01
    #5
    Platin üye
    ChefMedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    aynen para alıyorum hizmet aldım ve beni yarı yolda bırakmadı. bu sebeple teşekkür kategorisinde konu açtım. reklama ihtiyac duyduklarını sanmıyorumzaten forumda yukarıda reklamları mevcut
    Memnun olduğum sektörler için hiç konu açıp teşekkür etmediğim için çok tuhaf geldi 😊
  • 05-08-2020, 20:09:43
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Metebzn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Memnun olduğum sektörler için hiç konu açıp teşekkür etmediğim için çok tuhaf geldi 😊
    hocam 5 panel dene 1kya yakın paran boşa gitsin müşterin sana do*****cı damgası vursun . sonunda iyi panel vurunca insan alnından öpesi geliyor. sadece bu firmaya değil işi düzgün olan herkese yaparım ve yapıyorum
  • 05-08-2020, 20:10:21
    #7
    Platin üye
    ChefMedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam 5 panel dene 1kya yakın paran boşa gitsin müşterin sana do*****cı damgası vursun . sonunda iyi panel vurunca insan alnından öpesi geliyor. sadece bu firmaya değil işi düzgün olan herkese yaparım ve yapıyorum
    Anladım hocam hayırlı forumlar 😊