• 06-07-2020, 00:07:15
    #10
    sazlon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sevinciniz daim olsun hocam ne mutluluk 😂 2020'nin diğer ayları gibi temmuz şuan olumsuz geçiyor bende maddi manevi. Hayırlısı olsun bakalım
    +1.
  • 06-07-2020, 00:46:22
    #11
    Bol kazançlar dilerim hocam. Açıkcası ben güneşten dolayı Temmuz ayını sevemedim. Her yerim domates gibi oldu, fena derecede yanıyor.
  • 06-07-2020, 10:31:11
    #12
    ASametYildirim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bol kazançlar dilerim hocam. Açıkcası ben güneşten dolayı Temmuz ayını sevemedim. Her yerim domates gibi oldu, fena derecede yanıyor.
    Sıcağı beni de domates yaptı ya neyse 🌹 ü seven dikenine katlanır