• 28-06-2020, 22:25:58
    #1
    45 yaşına gelmiş bir Eczacı olarak, sanki her şey düzelecekmiş gibi uyumadan dinlenmeden çalışan kendime teşekkür ediyorum.

    Aldığım yüzlerce kitabın birini bile okumayan çocuklarıma teşekkür ediyorum

    Yıllardır aramayan sormayan, hastalanınca nasıl oldun demeyen sevgili arkadaşlarımı telefon rehberimden silmediğim için Ebeme teşekkür ediyorum.

    R10 dan tanışarak iş verdiğim herkesin ben ödemeyi gönderdikten sonra bozulan bilgisayarına, Ölen dedesine, Kalp krizi geçiren ninesine teşekkür ediyorum

    "10 ₺ ye şun işinizi yaparım" diye konu açan çok saygıdeğer ve muhterem arkadaşların "10 ₺ diye yanlış yazmışız hocam 100 ₺ ye yapıyoruz" demelerine özellikle teşekkür ediyorum.

    Tüm bunları hayatın bir parçası olarak gördüğüm ve halen bu insanlarla muhatap olmayı tercih eden bir süzme salak olarak kendime teşekkür ediyorum.
  • 28-06-2020, 22:27:27
    #2
    Senden iyisi bende gece gündüz çalışıyorum
  • 28-06-2020, 22:28:51
    #3
    Hocam senin tuzun kuru
    Kendim de senin kendin gibi. Biz böyle devam
  • 28-06-2020, 22:37:32
    #4
    Herkez bu şekilde 4 gündür en fazla 3 saat uyku uyuyabiliyordum ilk kez bunun üzerine bügün 6 saat uyuyabildim
  • 28-06-2020, 23:48:26
    #5
    Benim derdim senin derdini döver hocam. Herkesin derdi büyük. Allah herkese maddi, manevi kolaylık versin.
  • 30-06-2020, 02:31:04
    #6
    IlyadaMain adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Benim derdim senin derdini döver hocam. Herkesin derdi büyük. Allah herkese maddi, manevi kolaylık versin.
    dert zaten var, ben kendime teşekkür ediyorum sadece
  • 30-06-2020, 02:36:21
    #7
    Ben de size teşekkür ederim hocam. İnsanlığın unutulduğu bir dönemde insan kalmaya çalıştığınız için, ve insan için çalıştığınız için teşekkür ederim.
    • dogaleczane
    dogaleczane bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.