• 31-03-2020, 01:44:27
    #10
    Bende teşekkür ederim hocam. İyi akşamlar
  • 31-03-2020, 01:44:31
    #11
    SEO & PR 5421044962
    alicangunduz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Nesin sen 2014 facebook sıkılan beğensicilerden mi
    yok forumdan bir gariban işte iki lokma peşinde koşan birisi
  • 31-03-2020, 01:44:46
    #12
    Eyvallah hocam 😊
  • 31-03-2020, 01:44:57
    #13
    Benimde 18200 üyem var. Biride bana arada sırada teşekkür etse keşke
  • 31-03-2020, 01:48:29
    #14
    htsumer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Benimde 18200 üyem var. Biride bana arada sırada teşekkür etse keşke
    Ne sitesine sahipsiniz atın kayıt olayım anında ederim
  • 31-03-2020, 01:49:41
    #15
    Mutemetler forum dersen bulursun
  • 31-03-2020, 01:51:20
    #16
    Hussein adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yok forumdan bir gariban işte iki lokma peşinde koşan birisi
    Fırındır o iki lokma olsa duramazsın
  • 31-03-2020, 01:54:17
    #17
    SEO & PR 5421044962
    alicangunduz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Fırındır o iki lokma olsa duramazsın

    O kadar büyük düşünmüyoruz azla yetinmeyen çoğu bulmaz diye yaşıyoruz.
  • 31-03-2020, 02:01:25
    #18
    Hussein adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    O kadar büyük düşünmüyoruz azla yetinmeyen çoğu bulmaz diye yaşıyoruz.
    Büyük düşün , Büyük oyna , azla yetin !