• 16-01-2020, 21:08:48
    #1
    Merhaba r10 ailesi 1-2 aydır laptop arıyodum, bulduğum laptoplari sizlere sordum kimisi iyi kimisi kötü dedi. İyikide sormuşum. Açtığım konulara yanıt veren herkese teşekkür ederim. Sizin değerli yorumlarınızla Asus x555kl aldım.
    İ5 5200u,8ram,Gt940m,500hdd
    1600tl

  • 16-01-2020, 21:11:14
    #2
    AlanAdiMarketi.com ❤️ 📢
    Hayırlı uğurlu olsun
  • 16-01-2020, 21:13:55
    #3
    hayırlı olsun hocam güle güle kullanın
  • 16-01-2020, 21:15:16
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Hayırlı olsun daha önce kullandım bu modeli gayet güzel cihaz
  • 16-01-2020, 21:24:23
    #5
    Hayırlı uğurlu olsun
  • 16-01-2020, 21:27:25
    #6
    Hayırlı olsun..
  • 16-01-2020, 22:14:30
    #7
    SerhatFamilyy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayırlı uğurlu olsun
    AnkeeBut adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hayırlı olsun hocam güle güle kullanın
    TamerGn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayırlı olsun daha önce kullandım bu modeli gayet güzel cihaz
    efor adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayırlı uğurlu olsun
    Samet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayırlı olsun..
    Hepiniz sağolun, var olun.