Teşekkürler @Aberat
1
●136
- 09-11-2019, 09:48:59Herkesin iyilik yapmak için yeterli zamanı bulması gerekiyor... Öyle değil mi. Güzel yorumun için çok teşekkür ederim üstadım. Ne zaman istersen seve seve yardımcı olurum bilgim dahilinde.Mutlak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle