Hostmana firmasını bir arkadaşım vasıtasıyla tanıdım ve ilk hosting paketimi bu firmadan aldım. Bilmiyorum forumda hesapları mevcut mudur ama özellikle siteye girdiğiniz zaman bir Doruk abi var ayda bir giriyorum ona göre basit olsa da benim için bilmediğim bir kaç soru sorup yanıtımı alıp efendi gibi çıkıyorum. Fiyatları uygun hızları bana göre kaliteli. Hemde 1 yıllık olarak aldığım paketi 10 web sitesinde kullanabiliyorum. Hosting firmaları içerisinden kesinlikle batmasını istemediğim tek firma diyebilirim. Teşekkürler Hostmana.
Sizde satın almak isterseniz yıllık 95 TL'ye 10 adet web sitesi bağlayabileceğiniz linux hosting paketlerinde sınırsız e-posta hesabı açabiliyorsunuz, ticketlere hızlı dönüşler sağlıyorlar ve gerçekten kaliteli yanıt veriyorlar.
http://www.hostmana.com
Bu arada imzamdaki web sitesinden hızlarını da test edebilirsiniz.
Hostmana Teşekkürüm Var
1
●158
- 27-08-2019, 00:04:29Fiyatları bana normal geldi. Keşke siteleri mobil uyumlu olsaymış.