NesBilisim Enes hocam ile yaklaşık 20 - 25 gün önce tanıştık, kendisine bir projeden bahsettim bir kaç örnek dışında bir şey yoktu, zaten önemli olanda buydu benzersiz olması, kendisi ile bir kaç gün üzerinde düşündük neler olur ne biter diye, en sonunda bir taslak oluşturduk ve gerçekten oluşturduğumuz taslağı kendisi ile birlikte bende çok beğendim.
Kısacası eğer bir proje ve buna benzer bir yazılım yazdırmak isterseniz tek adres bu olacağına eminim.
Kendisi iş dışında yardımsever iyi bir insandır, fiyatta da kendisi sağolsun abartılı bir durumu yok projesine göre hakettiği fiyatı biçiyor. Kendisine gerçekten çok teşekkür ediyorum. Emeklerine sağlık diliyorum. Her zaman aynı kalmanız dileği ile. Başarılar.
NesBilisim Teşekkür Ederim
3
●325
- 30-07-2019, 17:12:37Teşekkür ederim Kenan hocam, sizle çalışmak büyük bir keyifti. Güzel bir iş çıkardığımıza inanıyorum. Yazılım kısmı içinde ekip arkadaşım @CodeMaster_; teşekkür ederim.
Daha iyi işlerde yine birlikte çalışmak dileklerimle
- 30-07-2019, 17:14:59Tamer hocam sizlerede çok teşekkür ediyorum. Sevgilerimle.NesBilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 02-08-2019, 15:56:38Ben teşekkür ederim hocam sağlıcakla kalınAbc_18 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle