Konunun devamında herhangi bir linç olmaması dileğiyle... Teşekkür konusunu tamamen kendi özgür iradem ile açıyorum. Eğitim konusu ile tesadüfen (çok şükür) iletişim kurmam dışında tanışıklığımız yoktur. "Reklam yapıyor" demeyiniz, hem reklamsa reklam. Daha önce konularında da belirtmiştim, buraya da tekrar yazarım. Bu adamları tavsiye ediyorum.

@ectinhaiN; ve @Bybitter; arkadaşlarıma ayrı ayrı teşekkür ederim.
https://www.r10.net/pinterest/202429...8811088-a.html linkinde verdikleri eğitim ile aklımdaki bütün soru işaretlerini giderip, sözünü ettikleri her şeyi fazlasıyla yerine getirdiler.
Fazla yazan biri değilim, daha önce yazdığım bir mesajda eski bir gelir tablosu paylaşmıştım. Merak eden bakabilir. Güncel gelir paylaşmayı düşünmüyorum. Ama şu an ülkemiz şartlarında oldukça makul sayılabilecek bir tabloyu gördüğümü söyleyebilirim.
İyi ki varsınız beyler, sağ olun.
(Konuyu açarken "hane" kısmında hata yapmışım
Kusura bakmasın kimse. "Güzel bir gelir" diyerek son kez düzenleyeyim)