• 26-06-2019, 14:30:12
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Selam,

    Konunun devamında herhangi bir linç olmaması dileğiyle... Teşekkür konusunu tamamen kendi özgür iradem ile açıyorum. Eğitim konusu ile tesadüfen (çok şükür) iletişim kurmam dışında tanışıklığımız yoktur. "Reklam yapıyor" demeyiniz, hem reklamsa reklam. Daha önce konularında da belirtmiştim, buraya da tekrar yazarım. Bu adamları tavsiye ediyorum.
    @ectinhaiN; ve @Bybitter; arkadaşlarıma ayrı ayrı teşekkür ederim.

    https://www.r10.net/pinterest/202429...8811088-a.html linkinde verdikleri eğitim ile aklımdaki bütün soru işaretlerini giderip, sözünü ettikleri her şeyi fazlasıyla yerine getirdiler.

    Fazla yazan biri değilim, daha önce yazdığım bir mesajda eski bir gelir tablosu paylaşmıştım. Merak eden bakabilir. Güncel gelir paylaşmayı düşünmüyorum. Ama şu an ülkemiz şartlarında oldukça makul sayılabilecek bir tabloyu gördüğümü söyleyebilirim.

    İyi ki varsınız beyler, sağ olun.

    (Konuyu açarken "hane" kısmında hata yapmışım Kusura bakmasın kimse. "Güzel bir gelir" diyerek son kez düzenleyeyim)
  • 26-06-2019, 14:42:28
    #2
    Çok teşekkür ederim hocam konu için

    daha fazla kazanmanız dileğiyle
  • 26-06-2019, 14:59:42
    #3
    kazanç 6 haneli derken
    xxx.xxx tl aylık oluyor hocam.

    aylık 100 bin ile 999 bin tl arası bir şey kazanıyor olmalısın
    hayırlı kazançlar
  • 26-06-2019, 15:10:00
    #4
    Üyeliği durduruldu
    fikirdanis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kazanç 6 haneli derken
    xxx.xxx tl aylık oluyor hocam.

    aylık 100 bin ile 999 bin tl arası bir şey kazanıyor olmalısın
    hayırlı kazançlar
    Toplamdır heralde ?
  • 26-06-2019, 15:18:06
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Bybitter adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çok teşekkür ederim hocam konu için

    daha fazla kazanmanız dileğiyle
    Merhabalar,

    Gayet güzel ve olumlu yorumlarınız var. Başarılarınızın devamını dilerim.
    Maddi durumu iyi olmayan, birisi sizden bu hizmeti sonra ödemeli veya karşılıksız talep etse tepkiniz ne olurdu?
  • 26-06-2019, 15:19:44
    #6
    5 haneli olacaktı herkesten özür dilerim
  • 26-06-2019, 15:32:21
    #7
    Mahien adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhabalar,

    Gayet güzel ve olumlu yorumlarınız var. Başarılarınızın devamını dilerim.
    Maddi durumu iyi olmayan, birisi sizden bu hizmeti sonra ödemeli veya karşılıksız talep etse tepkiniz ne olurdu?
    2 kişiye bu hizmeti dediğiniz şekilde sağladık
  • 26-06-2019, 23:30:44
    #8
    Üyeliği durduruldu
    Bybitter adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çok teşekkür ederim hocam konu için

    daha fazla kazanmanız dileğiyle
    Yakında başlarız heralde bizde hocam
  • 26-06-2019, 23:37:08
    #9
    Electron adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yakında başlarız heralde bizde hocam
    Tabi hocam her zaman bekleriz