Kendisinden bir kaç modül aldım fakat sistemimden kaynaklı sorun oluşmuştu ( daha önce de oluştu çözdü ) fakat 30 lira gibi bir ücret ile modül almama rağmen kimsenin vermeyeceği ve vermediği destekeleri verek teamviewer ile çözüm sağladı yaklaşık 1 saat uğraştı .
Yani demem o ki aldığı para ana sütü gibi helaldir kendisine ben bu yönde düşünüyorum her türlü desteği kendisi esirgemeden hızlı bir şekilde yazılım bilgisi ile çözüyor.
Teşekkürler @Burti;
