• 26-04-2019, 22:01:40
    #1
    @trex79; php işi halledildi çok bilgili öneririm uygun fiyat hızlı iletişim

    piyasanın altında fiyat veriyor ve en önemlisi işini bilerek yapıyor
    kıvırmıyor sallamıyor ciddi anlamda iş yaptıracaksanız yaptırın kesinlikle öneriyorum ve rehberime ekledim bu tarz gençlere sahip çıkmak lazım

    ayrıca fiyatının üstünü hediye olarak verdim PHP işimizi hallettiği için teşekkürler
    piyasanın çok çok altını istediği içinde teşekkürlerimizi sunuyoruz
  • 26-04-2019, 22:04:59
    #2
    Üyeliği durduruldu
    hocam bence piyasanın altı fiyat vermesi teşekkürlük bir şey değil piyasa böyle böyle düşüyor işte değer kaybediyoruz
  • 26-04-2019, 22:07:48
    #3
    Üyeliği durduruldu
    İşinin ehli ; yapılan işi iyi bilmek, o işte uzmanlaşmış olmak, işini ciddiye almak ve o işte çok başarılı olmak, yetkin kişi olmak.
  • 26-04-2019, 22:10:49
    #4
    Piyasanın Altında Bir Fiyata İş Yapması Ne Ona Nede Aynı Sektördekilere Kazanç Sağlar Aksine Piyasayı Bitirir Bir Süre Sonra Ne Biz Nede Kendisi Ekmek Yiyemez !
    Yaptığı Yanlış Bence.
  • 26-04-2019, 22:14:06
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Adam iş vermiş ve tam istediği şekilde en uygun fiyata yaptırmış. Aynı işi yapana neden daha fazla vereyim. Nasıl patatesi en uygun marketten alıyorsanız (kalitelide olsun ayrıca diyorsanız ) bu da aynı şey. İşini en iyi şekilde en uyguna yaptırmak varken piyasa düşecek diyip pahalıya yaptırmak farklı bir anlama geliyor. Tebrikler arkadaşa
  • 26-04-2019, 22:16:40
    #6
    Üyeliği durduruldu
    bu sektör de biter yakında işin ehli demek sadece işi ucuza hiçe yapana denmez işini zamanında hakkıyla yapandır
    sektör bittikten sonra diyeceksiniz acaba hocam
  • 26-04-2019, 22:16:47
    #7
    Üyeliği durduruldu
    Piyasa da çok ucuz fiyat verip öldüren de var, bilmeyen buldu mu afedersiniz düdükleyen de var bu bir gerçek
  • 26-04-2019, 22:17:41
    #8
    HtmlCoder01 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bu sektör de biter yakında işin ehli demek sadece işi ucuza hiçe yapana denmez işini zamanında hakkıyla yapandır
    sektör bittikten sonra diyeceksiniz acaba hocam
    bitmez işinin ehli doğru yaparsan merak etme

    leo7 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Piyasa da çok ucuz fiyat verip öldüren de var, bilmeyen buldu mu afedersiniz düdükleyen de var bu bir gerçek
    aynen öyle phpden anlamıyoruz diye 700tl istediler ahahaha
    ederi 100tl
  • 26-04-2019, 22:19:08
    #9
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Herkes kendine yaptığı yatırıma göre saatine değer biçer. Ben saatim 150 TL derim adam 24 saatim 100 TL der kimse de karışamaz
    Ucuz etin yahnisi bol olur çok güzel bir laf ve her şey için geçerli. Bugün adam sana 150 TL'ye CMS yazar sen hakkını aldı helal olsun dersin, 2 ay sonra bir bakarsın script her yere yayılmış ***** olmuş tuttuğuna satmış
    Verilen fiyatın içinde güvenin de olduğunu çoğu iş veren ne yazık ki unutuyor.

    Eskiden pm den attığım tekliflere olumsuz da olsa mutlaka dönüş alırdım, şuan 10 pm den 3 tanesi dönüyor taş çatlasa. Demek ki forumda piyasanın altında iş yapan bayağı bir arttı belli ediyor kendini