• 23-02-2019, 21:37:18
    #1
    Kendisine bundan 1 - 2 ay önce telefonda bir kaç bir şey sormuştum. iki gündür yazışıyoruz ve pek çok konuda fikir alışverişinde bulunduk. kendisinden tavsiye aldım.
    ek olarak canımı sıkan bir olay konusunda hemen yardımcı oldu.

    @Bybitter; çok teşekkür ederim
  • 23-02-2019, 21:43:34
    #2
    Bende
  • 23-02-2019, 21:52:37
    #3
    hocam ne gerek vardı
    teşekkür ederim