teşekkürüm var - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
teşekkürüm var
0
●
184
R10.net
Şikayet & Teşekkür
Teşekkürüm Var
teşekkürüm var
29-01-2019, 11:09:21
#1
AnkeeBut
Merhabalar 1 aydır sorunsuz çalıştığım beni hiçbir şekilde üzmeyen her konuda yardımcı olan
@
internetbeyni
; hocama çok teşekkür ederim
- işini her anlamda kalite ile yapıyor..
Forumda herkese de tavsiye ederim
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler